Den där Kalle Julhåle! 😲😝😠

 
 
 
 
 
Hejsan Jämmer! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Min käraste lilla bästis, jag måste skriva till dej trots att jag är så stressad
så jag varken vet vad jag heter eller vad det är fören dag eller vecka! 🤔
 
Tror du att jag håller på att bli dement eller bara vanligt tankspridder??
 
 
Bevare mej väl för den där Kalle Julhåle 😣, ja, bevare mej väl säger jag bara.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Såg du vad han skrev till dej, Jämmer lilla, här i våran konversation??
Så här skrev han:
 
" Du Jämmer, jag tar mä mej kikaren, så kan vi hålla koll på Elände å Sir Winston.
Tycker dä ä för rackligt, att Tråkmånsen går där i stugan,
helt ovetandes om deras kuckelimuck. Vi två ska inte kuckelimucka.
Möjligen muckelikucka om du vill lite grann.
 
Va dä du Jämmer, som jag såg i potatisåkern?
Kände du att dä luktade skit, va dä å mej,
för jag åkte förbi mä gödselspridaren. 
 
Ta mä dej kaffekorgen, så ses vi vid dikeskanten i gröngräset! "
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Inte vill du väl muckelikucka med den där Kalle Julhåle???
 
Förresten är han snygger??
 
Nu när jag håller mej till Tråkmånsen så vill jag att du håller dej till Gnällspiken.
För dä gör du väl Jämmer lilla??
 
 
Från Elände.
 
 
 
 

Kommentera här: