Här gäller det att smida.......

 
 
 
 
 
 
 
Hej på dej Jämmer lilla!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu är det bråttom och då menar jag verkligen bråttom!!
 
Här gäller det att smida medans järnet är varmt!
Det här går inte för sej på någe villkors vis, har jag förstått.
 
Tråkmånsen har fått nys om alltihop med sir Winston.
Ja, alltihop och alltihop... jag har ju inte gjort nå' t... jag finns ju bara här.
 
Nu är i alla fall gubben svartsjuk och sur, så han har börjat tjatta på internet.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Han håller på inne på så' na där dejtingsidor där folk söker en partner!
 
Har du nå' nsin hört på maken vilket förskräckligt elände det här kan bli??!!
 
En har ju hört talas om hur dom håller på när dom försöker verka attraktiva
på di där dejtingsidorna... dom ljuger ju så dom tror sej själva, vet ja. 😝
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lurar av dom pengar gör dom också, det har jag allt hört, falska är dom hela högen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nej, nu ska jag allt hålla hårt i gubben min, och jag ska hålla hårt i datorn också.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag skickar av med alla gubbar som trånar efter mej... dom skickar jag till dej!!
 
Du Jämmer lilla behöver lite nytändning i livet... du kan passa på när Gnällspiken fiskar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sir Winston kan dra sej där bak 😛, hos mej har han inget att hämta,
det är då ett som är så säkert som amen i körka.
 
 
Nu ska jag vara lite extra go' mot Tråkmånsen 😚, så blir det här så bra.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Från Elände

Kommentera här: