Nu kommer du hem och därmed basta!!!

 
 
 
 
 
 
 
JÄÄÄÄÄÄMMMEEEEEERRRR, VAR ÄÄÄÄR DU???????
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Men kära lilla Jämmer, du kan inte åka bort mitt i allthopa när jag behöver dej!!
 
Jag ringer och ringer så jag tror rakt att jag blir galen när du inte behagar svara.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
För att lugna nerverna håller jag  på med gymnastiska övningar så armera domnar.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Du förstår att en viss sir Winston, som jag råkade träffa på Gotland nu när
Tråkmånsen och jag var utomlands, har ringt och vill bjuda mej på dans! 😲
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag kunde ju inte berätta för Tråkmånsen vem det var som ringde.
Då blev han jättesur och då blev jag jättearg på honom. 😠
Tänkte dänga till honom med brödkaveln.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Du min bästis är alltid den som ger mej expertråd, så NU KOMMER DU HEM !!!!
.... OCH DÄRMED BASTA!!!!!
 
 
Från Elände
 
 

Kommentarer:

1 Sir Winston :

Goddag!

Dags att vakna upp! Det var ingen dröm!

Jag ringde till Elände, som svarade lite avvaktande och svävande. Hon ska svara när andan faller på, sa hon till mig.
Jag vet inte vad det betyder, för jag är inte så kunnig i sådant språk. Mitt språk är klart och tydligt.

2 Kalle Julhåle:

Du Jämmer, jag tar mä mej kikaren, så kan vi hålla koll på Elände å Sir Winston. Tycker dä ä för rackligt, att Tråkmånsen går där i stugan helt ovetandes om deras kuckelimuck. Vi två ska inte kuckelimucka. Möjligen muckelikucka om du vill lite grann.

Kommentera här: