Visst är vi beundransvärda!!

 
 
 
 
 
 
Hejsan på dej Jämmer lilla,  mitt i natta!! 😩
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Visst är vi beundransvärda, vi kvinnfolk!!
Tänk vad lojala vi är mot våra gubbar!
Vi finns hos dom för jämnan i ur och skur.
 
Vi har båda varit så upptagna med våra äkta hälfter,
att vi inte ens skrivit till varandra på några dagar. 😞
 
Nu orkar i alla fall inte jag vänta längre på att få lite rapport.
 
Och förresten är jag så trötter efter all städning,
så jag orkar inte gå och lägga mej ens... då förstår du!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Du förstår att Elsa i Backa kom och berättade om Gnällspiken! 😲
Då tände det till på alla cylindrar hos mej, för ingen annan sladdertacka
ska komma här och spela riktig och berätta om min bästis' gubbe!!
 
Så nu vill jag ha en utförliger rapport från dom senaste dygnen... dag & natt!
 
Här har det varit en del mankemang med det allra heligaste hos Tråkmånsen.
Han blev så illa däran att han fick åka ambulans... gissa om han har blivit dryg!
 
Te råga på allt så trivdes han så bra på sjukan, så jag fick dra honom därifrån.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag tror bestämt att jag säljer' n på livdjursauktion... till högstbjudande! 😉
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nu måste du höra av dej fortast möjligt, Jämmer lilla! 
 
Från Elände

Kommentera här: